Mä sekoan ihan pian. En osaa ollenkaan päättää, että mitä tekisin ensi kesänä, haluanko tulla Suomeen, haluanko mennä jonnekkin muaalle kesäksi töihin, haluanko reissata ympäriinsä vai mitä hittoa sitä pitäisi tehdä?!? 

Olen jo vähän päälle viikon miettinyt eri reissuja joita haluaisin tehdä, vaihtoehtoina olis kuukaus Turkissa heti alkukesästä, ihan kahden viikon loma Kyproksella, Italiassa, Turkissa, Kap Verdellä tai ihan missä vaan. Syksyllä haluaisin interreilaamaan kuukaudeksi, tai sitten jatkaa Camino de Santiago loppuun, tai sitten loikoilemaan ja kiertelemään jonnekkin saarelle kuukaudeksi ainakin.Tänään sitten eksyin Kilroyn sivuille, ja lueskelin heidän maailmanympäri-matka paketeista, ja rupesin haaveilemaan niistä. Miten mulla on sellanne olo, että mulla on kauhea kiire nähdä koko maailma yhtäkkiä? Luulen kyllä, että satsaan jonkun sortin maailmanympärimatkaan syksyksi, ja talvella sitten taas tänne tai mihinkä vaan muualle kuin Suomeen. 

Huoh, on tämä kamalaa kun ei osaa asettua mihinkään ja tekis vaan mieli mennä ympäriinsä! Menenkin tästä lueskelemaan lisää noista kilroyn paketeista. Adios!

*Valtava maailma kutsuu mua, 
mun on nähtävä, tehtävä kaikki heti ja nyt. 
Valtava maailma laula ja juo, 
mul on paikkani kateissa tahdon sen heti ja nyt. 
Olen pallolleni eksynyt.*