Puolmaratoni on aina ollut mun haaveena, tai oikeastaan kokonainen, mut joku aika sitten päätin juoksevani puolikkaan ensin, ja miettiväni sitten onko musta kokonaiseen. Eilen sitten todistin, että musta on mihin vaan! Enää en epäile itseäni hetkeäkään, pystyn saavuttamaan kaikki haaveeni, jos vaan niin haluan! Lähdin nimittäin eilen lenkille melkein väkisin, koska mulla ei tehnyt yhtään mieli lähteä juoksemaan, ja olin jo viikon treenit treenannu. Päätin kuitenkin lähteä edes puoleksi tuntia. Se puoli tuntia venyi kahteen ja puoleen tuntiin, juoksin 23,57 km ! Juuri eilen sanoin työkaverille, että voisin tammikuussa tulla Las Palmasiin juoksemaan 10 km, koska sen pystyn varmaan just ja just juoksemaan. Samana iltana lähdin puolentunnin lenkille ja juoksin vahingossa puolmaratonin ?!? Eikä edes tehnyt pahaa ! Olin ihan täpinöissäni kun pääsin kotiin, ja hehkutan sitä vieläkin kaikille. Jos ikinä olen ollut ylpeä itsestäni, niin nyt! Päätin sitten juosta tammikuussa sen puolikkaan Las Palmasissa, kun se kerran noin helpolla meni. Toivottavasti ei ollut mikään once in a lifetime - juttu, etten joudu pettymään sillon tammikuussa.  



Viime viikolla kävin moikkaamassa Harriettia Puerto Ricossa. Ihastuin täysin siihen kaupunkiin, niin paljon nätimpää kun täällä, mutta toisaalta paljon pienempi kaupunki kun tää, joten en sinne kyllä ehkä kuitenkaan muuttaisi. Tää Maspalomas/Inglesikin tuntuu jo liian pieneltä mun makuun. Me ei tehty mitään erikoista, käveltiin ympäriinsä vähän, otettiin valokuvia ja käytiin syömässä ja juoruttiin kun viimeistä päivää. 

Tällä viikolla meidän oli tarkoitus lähteä shoppailemaan kunnolla, mutta yllätysyllätys, taas on joku pyhäpäivä just torstaina, niin saa nyt nähdä, että siirtyykö shoppailut viikolla. Viimeksi kävi sama juttu, onkohan se joku sign ettei meidän pitäisi mennä tyhjentämään kauppoja?

Mun tarttis ruveta siivoamaan tätä kämppää, taas! Kämpän omistaja tulee tossa tunnin päästä (lue: sillon kun sitä huvittaa, eli saattaa tulla heti seitsemältä tai vasta kymmeneltä) taas kerran vaihtamaan tota lukkoa ja korjaamaan suihkua. Jospa se sais jotain aikaseksikin tänään, jottei mun tarvii joka viikko sitä äijää kattella...